Welkom

Hier kun je de ontwikkeling van mijn verhaal volgen.
Nieuw hier? Bekijk het chronologisch overzicht.
Ik heb behoefte aan feedback!

woensdag 9 maart 2011

Schrijfproces: Help!

Op dit blog publiceer ik stukken van een langer verhaal waar ik aan werk.

Ik kan dit verhaal alleen verbeteren als ik feedback krijg, dus ik hoop dat je kritisch wilt lezen. Ik waardeer je mening zeer. Reacties mogen op dit blog of via de mail.

Een paar voorbeelden van feedback waar ik iets mee kan:
  • ‘Volgens mij zou Bert dit nooit zo doen / zeggen.’
  • ‘Je zegt dat de autorit anderhalf uur duurt, maar ze rijden 400 km.’
  • ‘Ik vond de overgang van gezellig gesprek naar gevecht erg abrupt.’
  • ‘Hoe krijgt Els ineens Franks horloge te pakken?’
  • ‘In het begin staan veel zinnen achter elkaar die beginnen met 'Hij...'.’

Deze regels hou ik voor mezelf aan tijdens het schrijven:
  • Feedback van lezers moet je altijd serieus nemen.
  • Dit is een leerproces. Perfectie is de vijand van het goede. Schrijven en publiceren is belangrijker dan eindeloos peinzen.
  • Het verhaal is in ontwikkeling. Gepubliceerde stukken kunnen (zullen) nog veranderen. Ik hou je hiervan zo goed mogelijk op de hoogte.
Veel plezier met lezen en laat je mening horen! Alvast bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten